Asiakaskokemuksen kehittäminen


Asiakaskokemus vaikuttaa vahvasti yrityksen brändiin ja on selkeä kilpailutekijä, jolla organisaatio voi erottua edukseen. 

Asiakaskokemus heijastaa koko organisaation ydintä, jossa tiivistyy asiakaspalvelun, asiakaskohtaamisten ja asiakkuuden hoidon lisäksi henkilöstön kyky tuottaa lisäarvoa asiakkaille sekä vastata kasvaviin asiakastarpeisiin.

Hyvä ja innostava asiakaskokemus perustuu vahvaan henkilöstökokemukseen, joka syntyy hyvästä ihmisten johtamisesta. Panostamalla asiakaskokemuksen kehittämiseen varmistetaan organisaation menestyminen.

Asiakaskokemuksen kehittäminen on tärkeä osa organisaation menestymisen varmistamista. Asiakaskokemus rakentuu ihmisten tekemisestä ja kohtaamisista. Se heijastaa organisaation arvoja, toimintakulttuuria ja henkilöstön uskoa organisaation merkityksellisyydestä.

Corporate Spirit on organisaation kokonaisvaltaisen kehittämisen kumppani. Autamme asiakkaitamme ainutlaatuisen asiakaskokemuksen kehittämisessä ja menestymisen varmistamisessa.

Katso tästä asiakaskokemuksen huippuasiantuntijamme Piia Aalto ja Katja Louhema-Santasärkkä kolme konkreettista vinkkiä asiakaskokemuksen kehittämiseksi.


Voit katsoa tästä myös koko webinaaritallenteen samasta aiheesta ja lukea tästä Katja Louhema-santasärkän kirjoittaman näkökulmia työelämästä-artikkelin. 

Kysy lisää

Ulla Nikula

Ulla Nikula
Head of Sales & Business Development
+358 40 538 3538

Lähetä viesti