Eezy Customer – helposti tietoa ja tukea organisaatiosi menestyksen varmistamiseen

Asiakaskokemuksen kehittäminen voi olla helppoa, nopeaa ja kustannustehokasta.

Eezy Customer on asiantuntijoiden kehittämä ketterä ja nopea tapa selvittää sekä nykyasiakkaiden että potentiaalisten uusien asiakkaiden odotuksia liittyen:

  • organisaation nykytuotteiden- ja palveluiden kilpailukykyisyyteen,
  • asiakastarpeiden muutoksiin,
  • omaan asemaan markkinassa ja kilpailukentässä,
  • asiakkaiden suositteluvalmiuteen ja
  • kokonaistyytyväisyyteen.

Eezy Spiritissä uskomme, että yksin asiakaskokemuksen selvittäminen ei riitä vaan haluamme mahdollistaa aidon kehittämisen organisaatioissa. Olemme kehittäneet Eezy Customer -palvelukokonaisuuteen digitaalisesti toteuttavan asiakaskokemuksen kehittämisen polun, jolla varmistetaan tehokas organisaation kehittäminen asiakasnäkökulmasta.

Eezy Customer on ketterä konsepti organisaatioille, jotka eivät vielä toteuta asiakastutkimuksia tai eivät tee niitä säännöllisesti. Asiakkaiden kokemukset kerätään sähköisesti ja tiedonkeruussa voidaan hyödyntää tarvittaessa myös paneelidataa.

Autamme organisaatioita menestymään kehittämällä asiakaskokemusta, joka auttaa monipuolisesti tunnistamaan asiakkaan tarpeet.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Kysy lisää

Ulla Nikula

Ulla Nikula
Head of Sales & Business Development
+358 40 538 3538

Lähetä viesti