Henkilöstö- ja asiakaskokemus kulttuurin muotoilun keskiössä

Haastattelussa Johanna Lehmus

Corporate Spiritille toiminnan kehittäminen asiakkaidemme tarpeiden mukaisesti on sydämen asia. Meillä on aitoa halua auttaa asiakkaitamme muotoilemaan organisaatiokulttuuria ja kehittämään arjen työtä, jotta saadaan aikaan liiketoimintahyötyjä.

Alkuvuodesta joukkoomme liittyi palvelumuotoilija Johanna Lehmus, jonka johdolla luomme uutta asiakkaidemme eduksi.

Tervetuloa joukkoon Johanna! Miltä uudet työkuviot ovat tuntuneet?

Kiitos! Aloitin tammikuussa Corporate Spiritillä palvelumuotoilijana. Minulla on pitkä tausta samalta toimialalta, mutta työelämän uudistuminen ja uusi työ haastavat mittaamista ja kehittämistä, joka meillä on liiketoiminnan keskiössä. Innostavia projekteja on heti käsissä!

Mikä innosti sinua lähtemään Corporate Spiritin kelkkaan?

Minua innostaa meidän vankka historiamme ja osaamisemme tutkimusalalla. Corporate Spiritillä on yli 30 vuoden kokemus tutkimus- ja kehittämisprojekteista sekä laaja asiakaskunta. Me uskomme tutkittuun tietoon, joka toimii kehittämisen sekä johtamisen lähtökohtana ja suunnannäyttäjänä.

Lisäksi meidän uusi tutkimus- ja kehittämisteknologiamme on todella mielenkiintoinen mahdollistaja erilaisen tiedon tehokkaaseen hyödyntämiseen.

Minkälaisia projekteja sinulla on juuri nyt työpöydälläsi?

Tämän hetken mielenkiintoisimmat työprojektit liittyvät asiakkaidemme organisaatiokulttuurin kehittämiseen. Se tuntuu olevan nyt HR:n agendalla. Kulttuurin muotoilussa henkilöstö- ja asiakaskokemus ovat erottamattomasti lähtökohtana, joten meiltä löytyy jo valtavasti tietoa kehittämisen pohjaksi.