Sisäinen asiakaspalautetutkimus

Asiakkaan odotuksiin vastaaminen ja niiden ylittäminen edellyttävät saumatonta yhteistyötä organisaation sisäisissä suhteissa.

Organisaation sisäinen asiakaspalaute on tärkeää, jotta strategisesti tärkeiden yhteistyösuhteiden määrittelyssä onnistutaan ja voidaan varmistaa tehokas yhteistyö.

Sisäisen asiakaspalautetutkimuksen avulla organisaatiossa tiedetään, kuinka hyvin tai huonosti arjen yhteistyö valittujen yksiköiden välillä sujuu. Lisäksi pystytään selvittämään, onko todellisuuden ja odotusten välillä eroa.

Corporate Spiritin sisäisen asiakaspalautetutkimuksen osa-alueet:

Sisäinen asiakaspalautetutkimus

 

KATSO WEBINAARI: Kuka johtaa yksiköiden välistä yhteistyötä ja vastaa sen tuloksellisuudesta?

Kysy lisää

Ulla Nikula

Ulla Nikula
Head of Sales & Business Development
+358 40 538 3538

Lähetä viesti